Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають лише вартість товару! Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, повертають клієнту повну вартість замовлення. Під помилкою магазину мається на увазі: -вислана не та модель; -висланий не той розмір, що вказаний у замовленні; -колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорного, плаття виявилося червоним). При цьому, не враховуються невідповідності відтінки того самого кольору (яскраво червоний – кораловий), у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.